lugliu 2022

Certi prughjetti interessanti di traduzzione, interpretazione è media sò finiti in ghjugnu

Lugliu hè statu un mese assai impegnatu è eccitante per noi! Tutti i nostri dipartimenti anu travagliatu duru è efficiente per cumpiendu è furnisce e dumande di i nostri clienti in una basa puntuale è efficaci di costu.

I prughjetti furniti da i nostri Dipartimentu di traduzzione eranu assai interessanti stu mese. Per esempiu, a traduzzione di ducumenti informativi legati à u stress in 14 lingue cumpresi russo, hindi, hmong, farsi armenu, laosiano è coreanu per una grande urganizazione naziunale chì sustene e lege è pulitiche relative à i zitelli. Inoltre, u numeru di documenti tradutti era impressiunanti, un studiu di 25,000 35,000 parole in mongolu per un cunsultante di u guvernu in quantu à l'uguaglianza di genere internaziunale, un manuale di l'impiegati di 400,000 175 parole in spagnolu per una grande catena di ristoranti di California è una grande traduzzione è pubblicazione desktop di un cumplessu di 15 600,000 parole di furmazione di l'applicazione di a lege in spagnolu per una di e più grandi università di a nazione. Accademicamente ligatu, u nostru squadra hà traduttu XNUMX Piani Educativi individualizzati di circa XNUMX pagine ognunu, XNUMX XNUMX parole in spagnolu per un distrittu scolasticu cù una populazione ispanica assai grande. A nostra squadra hà ancu traduttu in canadese francese un grande prughjettu di localizazione di software per unu di i più grandi sviluppatori è fabricatori di equipaghji elettrici per l'industria aerospaziale in u mondu.

Infine, ma ugualmente impurtante, u Dipartimentu di l'Interpretazione era eccezziunale è rializatu cù successu assai prughjetti significativi, a squadra hà furnitu 3 interpreti ASL in situ per un hotel maiò di Las Vegas per aiutà i assistenti sordi in una cunferenza di dui ghjorni. Un portughese francese, coreanu, grecu è brasilianu in situ hà furnitu 3 interpreti ASL in situ per un hotel maiò di Las Vegas per aiutà i assistenti sordi in una cunferenza di dui ghjorni.

Avemu finitu un prughjettu in situ per l'interpretazione francese, coreana, greca è portoghese brasiliana per un cuncorsu studente per una grande piattaforma di certificazione in linea in Anaheim California. Inoltre, avemu furnitu in situ l'interpretazione rumana è l'equipaggiu cumpletu per un cursu di furmazione medica di dui ghjorni chì hà fattu in Romania.

Inoltre, avemu furnitu 4 ghjorni d'interpretazione coreana in situ in Las Vegas per una discussione di sviluppu di l'automobile per unu di i capi di campu in i veiculi autoguidati In un altru prughjettu, avemu furnitu in situ 3 fornitori ASL è 4 CART (Closed Captioning) per unu. -conferenza di ghjornu in New York City per i servizii AWS.

Altri esempi includenu un prughjettu di 16 cabine d'interpretazione cumplete, centinaie di cuffie, è una squadra tecnica di 7 persone per una grande cunferenza di 2 ghjorni, 8 lingue à u Boston Convention Center. Un interpretazione spagnola certificata in situ per una prova di 3 ghjorni in Baltimore per l'USDOJ, è servizii di interpretazione ASL remoti per numerose università in a nazione per riunioni, studenti, classi, orientazioni è altri avvenimenti di scola.

Inoltre, i nostri Dipartimentu di Media hà fattu ancu un bellu travagliu. A nostra squadra hà furnitu sottutitulazione per 5 video di furmazione in spagnolu per una grande università di i Stati Uniti è una trascrizione da Farsi à l'inglese di parole 40,000 per una grande università di i Stati Uniti.

U mese di lugliu

L'estate in u so pienu, godendu u clima assulanatu, facendu barbecue, manghjendu tunnellate di ghjacciu per calmà u calore, è partendu per e vacanze. Eccu un mese di libertà, indipendenza è celebrazioni di paese è cultura ! Lugliu hè chjamatu dopu à u dittaturi rumanu Julius Cesar (100. aC -44 aC). Cesar hà sviluppatu u precursore di u calendariu gregorianu chì avemu usatu oghje. Stu mese tene tanti avvenimenti speciali è vacanze, eccu un sguardu di alcune di queste celebrazioni fantastiche. U 1 di lugliu hè u ghjornu di u Canada, una festa federale canadiana chì celebra a creazione di u Dominion di u Canada in u 1867, è di sicuru, l'emblematicu 4 di lugliu, u ghjornu di l'indipendenza ! U quatru di lugliu si celebra l'adopzione di a Dichjarazione di l'Indipendenza in u 1776. Ùn vi scurdate di alzà a bandiera ! U 14 di lugliu hè ancu celebratu u ghjornu di a Bastiglia, chì commemora l'assaltamentu di a Bastiglia è l'iniziu di a Rivuluzione Francese, basatu annantu à i principii di ugualità, fraternità è libertà. Un'altra festa interessante hè tenuta u 29 di lugliu, chì marca l'annu novu islamicu, chì principia cù u primu avvistamentu di a luna crescente dopu a luna nova in u mese di Muharram.

Lugliu hè cunnisciutu ancu da e so date "just for fun", cum'è u 17 di lugliu, u ghjornu mundiale di l'emojis, u 23 di lugliu, u ghjornu naziunale di u cowboy o u 27 di lugliu Pigliate i vostri Houseplants per un Walk Day. In listessu modu, u clima hè un fattore assai impurtante, l'estate 2022 hà cuminciatu cù temperature calde à calde è timpeste isolati in a maiò parte di i Stati Uniti, eccettu per e cundizioni fresche è umide sopra l'Appalachi è a valle di l'Ohio. Ma per u restu di l'estate, i Stati Uniti anu guardatu in record una altra stagione di calore altu. L'avvenimenti astronomichi eranu enormi stu mese, cum'è u 4 di lugliu hè u tempu di l'afelio, quandu a Terra hè a più luntanu da u sole per l'annu sanu, era 94,509,598 XNUMX XNUMX chilometri di distanza da a nostra stella luminosa!

Certi avvenimenti storichi chì anu accadutu in u lugliu sò sempre pertinenti finu à questu ghjornu, per esempiu, in u 1964, u presidente Lyndon B. Johnson hà firmatu l'Attu di i Diritti Civili, chì pruibisce a discriminazione in basa di a razza in l'alloghji publichi, l'impieghi è u sindicatu. adesione è in iscrizzione di l'elettore. In u 1790, l'Uffiziu di Brevetti di i Stati Uniti hà apertu e so porte cù una patente rilasciata à Samuel Hopkins di Vermont per un novu metudu di fà perla è potassa. A patente hè stata firmata da George Washington è Thomas Jefferson.

Alcune di e nutizie di lugliu 2022 eranu assai toccanti è pusitivi, u 26th U Dipartimentu di l'Agricultura è u Serviziu Forestale hà previstu di piantà circa 1.2 miliardi d'arburi in a prossima dicada in i Stati Uniti per contru à i cambiamenti - principalmente incendii - chì anu risultatu in a perdita di fureste. Mentre chì ci hè ancu assai più l'amministrazione è a ghjente in generale puderia fà per prutege l'ambiente, u pianu di riforestazione hè un passu in a direzzione bona. Cù l'avanzati di a tecnulugia è i sviluppi di a scienza, quist'annu lugliu ci hà purtatu i migliori imagine spaziali finu à quì, ùn avete micca bisognu à esse un fanàticu di u Spaziu per apprezzà l'imaghjini incredibili pigliati da i telescopi, vivemu in l'età d'oru per u spaziu. ritratti.

Anniversari di persone famose in ghjugnu:

21 di lugliu di u 1951 - Attore è Comediante, Robin Williams:

Robin McLaurin Williams era un attore è umorista americanu. Era cunnisciutu per e so cumpetenze d'improvisazione è una larga varietà di caratteri chì hà creatu in u mumentu di u mumentu è ritrattu nantu à u filmu, in drammi è cumedii, hè cunsideratu cum'è unu di i più grandi comici di tutti i tempi. Alcune di i filmi più impurtanti di Robin sò Mrs Doubtfire, Dead Poets Society, Pat Adams è Jumanji.

1 di lugliu di u 1961 - Principessa Diana:

Diana, Principessa di Galles, era un membru di a famiglia reale britannica, era a prima moglia di Carlu, Prìncipe di Galles - l'erede apparente di u tronu britannicu, è a mamma di i prìncipi William è Harry è una di e più celebrità di ella. ghjornu. Hè mortu u 31 d'aostu di u 1961. A principessa Di, cum'è a ghjente a chjamava, hà evolutu rapidamente in un icona di grazia, eleganza è glamour. Cù incantu è carisma, hà utilizatu u so statutu di celebrità per aiutà parechje cause caritative.

10 di lugliu di u 1856 - Nikola Tesla:

Nikola Tesla era un inventore serbo americanu, ingegnere elettricu, un futuristu più cunnisciutu per i so cuntributi à u disignu di u sistema mudernu di furnimentu di l'electricità in corrente alternata. Era ancu un pioniere in a scuperta di a tecnulugia di radar, u cuntrollu remoto è u campu magneticu rotativu. Hè più cunnisciutu per a so cuntribuzione in l'electricità AC è per a bobina Tesla.

18 di lugliu di u 1918 - Nelson Mandela:

Nelson Rolihlahla Mandela era un attivista sudafricanu anti-apartheid chì hà servitu cum'è u primu presidente di Sudafrica da u 1994 à u 1999. Era u primu capu di statu neru di u paese è u primu elettu in una elezzione demucratica cumpletamente rappresentativa. Hè statu infame incarceratu in a prigiò di Robben Island (1964-82).

6 di lugliu di u 1946 - Sylvester Stallone:

Sylvester Enzio Stallone hè un attore è cineasta americanu. In i so iniziu, era un attore in difficultà per numerosi anni dopu à l'arrivu à New York City in u 1969 è dopu à Hollywood in u 1974, hà guadagnatu u so primu acclamatu criticu cum'è attore per u so rolu di co-protagonista di Stanley Rosiello in The Lords of Flatbush. Fighjava ancu in i filmi Rocky, una franchise multimediale sportiva americana creata da ellu stessu, chì principia cù u filmu omonimu di u 1976 è hè diventatu dapoi un fenomenu culturale, centratu in a carriera di pugilatu di Rocky Balboa.

6 di lugliu di u 1907 - Frida Kahlo:

Magdalena Carmen Frida Kahlo y Calderon era una pittrice messicana cunnisciuta per i so numerosi ritratti, autoritratti è opere inspirate da a natura è artefatti di u Messicu. Hè più cunnisciuta per i so dipinti senza compromessi è brillanti chì trattanu di temi cum'è l'identità, u corpu umanu è a morte. Ancu s'ellu hà negatu a cunnessione, hè spessu identificata cum'è surrealista.

Interpretazione per una cumpetizione di studienti per una grande piattaforma di Certificazione in linea in Anaheim California, interpretazione rumena in situ è ​​equipaggiu cumpletu per un cursu di furmazione medica di dui ghjorni chì hà fattu in Romania, a squadra hà ancu furnitu 4 ghjorni di interpretazione coreana in situ. in Las Vegas per una Discussione di Sviluppu Automotive per unu di i capi di campu in i veiculi autoguidati. Inoltre, ci era ancu un fornitore in situ di 3 ASL è 4 CART (Closed Captioning) per una cunferenza di un ghjornu in New York City per i servizii AWS, 16 cabine d'interpretazione complete, centinaie di cuffie, è una squadra tecnica di 7 persone per una grande cunferenza di 2 ghjorni, 8 lingue à u Boston Convention Center, interpretazione spagnola certificata in situ per una prova di 3 ghjorni in Baltimore per u USDOJ è infine un serviziu di interpretazione ASL remota per numerose università in a nazione per riunioni, studienti, classi, orientazioni, è altri avvenimenti di scola.

AML-Global resiste à a prova di u tempu in furnisce servizii di traduzzione, interpretazione, trascrizione è media à l'industria privata, u guvernu à tutti i livelli, l'urganisazioni educative è senza prufittu. I nostri millaie di linguisti in u mondu è squadre di prufessiunali dedicati sò pronti à serve.

Chjamateci avà: 1-800-951-5020, mail à email translation@alsglobal.net Per più infurmazione, visitate u nostru situ web https://www.alsglobal.net o per una citazione vai à http://alsglobal.net/quick-quote.php è rispundemu subitu.

ACCETTAMU TUTTE CARTE DI CREDITU MAJOR

Quotazione Rapida