June 2022

1 di ghjugnu 1926 - Marilyn Monroe era un'attrice americana cantante è mudellu. In l'anni 1950, diventò un influente è un simbulu femminile impurtante. Hè diventata ancu a seconda donna in a storia di l'America di u Nordu à pussede una cumpagnia di produzzione. Tuttavia, a so morte hà purtatu assai dumande nantu à s'ellu era un crimine passione, un suicidiu o una sobredose. Mentre ferma un misteru chì ùn serà mai risoltu, Marilyn serà sempre una icona culturale maiò.

12 ghjugnu 1929 - Anne Frank era nativu di Germania. Duranti a Sicunna Guerra Munniali, avia prughjettatu di scappà da u so paese nativu per andà in l'Olanda. Cum'è un Ghjudeu, Anne hà avutu ammuccià in un attic secretu in l'appartamentu in quale stava vivendu cù i so genitori. Duranti stu tempu, hà cuminciatu à detaglià e so sperienze in un ghjurnale. In u prisente, sti stessi articuli di ghjurnali sò avà publicati. Hè veramente fascinante di leghje nantu à i pinsamenti è i sentimenti ch'ella hà sperimentatu à l'epica è avè l'uppurtunità di amparà nantu à questu tempu in a storia attraversu a lente di un zitellu di 13 anni.

18 ghjugnu 1942 - Paul McCartney era un cantante in unu di i più leggendari gruppi di ragazzi britannici chì u mondu hà mai cunnisciutu. Sè avete intesu parlà di i Beatles, sapete quale hè Paul McCartney senza dubbitu ! In u 1970, quandu u gruppu si dissolse, hà iniziatu una carriera solista è ferma notevoli per a so capacità di scrittura di canzone. Finu à questu ghjornu, cuntinueghja sempre à ghjucà è piace à fà musica.

Certi prughjetti interessanti di traduzzione, interpretazione è media sò finiti in ghjugnu

Ghjugnu hè statu un mese eccitante per noi ! Tutti i nostri dipartimenti sò stati veramente occupati à cumpiendu ogni dumanda cù a massima cura à i nostri clienti. Avemu avutu qualchi prughjetti notevuli in ogni dipartimentu.

Per esempiu, u Dipartimentu di Media hà furnitu una trascrizione, traduzzione è una voce per un Prughjettu di Molding in inglese, spagnolu, cinese, talianu, tedescu è portoghese brasilianu per una sucietà di pruduzzione chì porta i prughjetti da u script à u screnu. Avemu ancu trascrittu un file audio di 52 minuti in inglese à arabu per un Shopping FT per una di e cumpagnie di trasmissione più influenti in i Stati Uniti. A nostra squadra hà ancu pruduciutu a trascrizione di una intervista portoghese brasiliana di 82 minuti per unu di i più grandi musei di California.

U nostru Dipartimentu di l'Interpretazione hà fattu ancu un travagliu notevoli stu mese. Per 6 ghjorni, avemu furnitu in situ l'interpretazione spagnola è francese cù cabine incapsulate, cuffie è ricevitori per una urganizazione senza prufittu chì sustene l'istituzioni demucratiche. In u cursu di 5 ghjorni, a nostra squadra hà ancu furnitu servizii d'interpretazione arabu, cumprese l'equipaggiu, per una di e più grandi università in u paese. Avemu furnitu ancu servizii d'equipaggiu di interpretazione cumpletu in Vegas per una franchizia di basket WNBA da a cità di Los Angeles. Inoltre, a nostra squadra hà furnitu 2 ghjorni sanu di servizii di interpretazione spagnola per una cunferenza di furmazione per una di e più impurtanti cumpagnie di salute in i Stati Uniti.

Cum'è sempre, u nostru Dipartimentu di traduzzione hà fattu un travagliu eccezziunale stu mese! Avemu furnitu una traduzzione spagnola di parole 33,147, riguardanti i diritti di l'impiegati, per unu di i più putenti studi legali in California. Avemu ancu traduttu parechji prughjetti da l'inglese à u spagnolu, u talianu, l'alemanu è u francese europeu è canadianu per un capu glubale in l'alimenti gourmet premium è i rigali alimentarii, chì opera in più di 18 paesi. U nostru dipartimentu di traduzzione hà furnitu una traduzzione spagnola di un manuale di l'impiegati, chì cuntene parole 24,157, per unu di i principali fornitori di prudutti d'illuminazione. In più, a nostra squadra hà furnitu una traduzzione da u grecu à l'inglese di 22,000 1,550 parolle per un impurtante studio legale situatu in Los Angeles. Avemu ancu cumpletu una traduzzione di XNUMX parole in numerose lingue cum'è francese, alimanu, talianu, portoghese brasilianu è europeu, spagnolu, giapponese, coreanu è indonesianu.

AML-Global resiste à a prova di u tempu in furnisce servizii di traduzzione, interpretazione, trascrizione è media à l'industria privata, u guvernu à tutti i livelli, l'urganisazioni educative è senza prufittu. I nostri millaie di linguisti in u mondu è squadre di prufessiunali dedicati sò pronti à serve.

Chjamateci avà: 1-800-951-5020, mail à email translation@alsglobal.net Per più infurmazione, visitate u nostru situ web https://www.alsglobal.net o per una citazione vai à http://alsglobal.net/quick-quote.php è rispundemu subitu.

ACCETTAMU TUTTE CARTE DI CREDITU MAJOR

Quotazione Rapida