April 2022

Semu digià in u quartu mese di l'annu, cù aprile nantu à noi. Stu mese hè cunnisciutu per esse un mesi di primavera in l'emisferu nordu è un mesi di caduta in a so altra mità miridiunali. Era u sicondu mese in un calendariu rumanu anticu, ma diventò u quartu dopu chì l'antichi Rumani anu decisu di utilizà ghjennaghju cum'è u primu mese di l'annu. Avà hè u quartu mese di l'annu è si compone di 30 ghjorni. Hè una continuazione di marzu quandu si tratta di a natura cum'è i fiori cuntinueghjanu à fiurisce è u clima cuntinueghja à calà.

A parolla stessa vene da u latinu "Aprilis", ma u so significatu ùn hè micca chjaru. Sicondu certi stòrici, si crede chì a parolla hè correlata à e parolle latine "aperire" (per apre) o "apricus" cunziddi chì April hè percivutu cum'è u mese di u sole è a crescita in l'emisferu nordu. Un'altra spiegazione liate à a mitulugia greca - Afrodite - dea di l'amore, a bellezza è a procreazione. Era cunnisciuta da l'Etruschi cum'è "Apru". Per via di l'eredità di usi è miti etruschi da i Rumani, si crede chì anu celebratu ancu a listessa dea durante stu mese. In tuttu, April pare avè un significatu abbastanza cù a so etimulugia è u significatu, postu chì hè stata una associazione à un novu principiu, fioritura è primavera. Aprile hè ancu un tempu per celebrà cum'è u cunigliu di Pasqua hè previstu di fà una apparizione durante a Pasqua, è altre celebrazioni è festività si facenu cum'è April Fools' Day, Pesach, Arbor Day, Earth Day, cumprese l'alzamentu di prublemi suciali cum'è hè cunnisciutu cum'è u Mese di Sensibilizazione di l'Autism, frà altre cose.

A scena pulitica di u mondu hà ancu avutu parechje volte. Per difende si da a minaccia di espansione da a Russia Soviètica in l'Europa Occidentale, hè stata creata l'Organizazione di u Trattatu di l'Atlanticu Nordu. Dodici paesi firmavanu stu trattatu chì più tardi serà cunnisciutu cum'è NATO. Questa hè a descrizzione adatta avà datu l'attaccu senza pruvucazione à l'Ucraina da a Russia. 

Un votu da u Cungressu chì appruva una dichjarazione di guerra hà vistu i Stati Uniti entre in a Prima Guerra Munniali in Europa. A famosa nave "Titanic" hè ancu affundata durante stu mese. A firma di l'Attu di a Custituzione di u Canada di u 1982 da a regina Elisabetta II hè accadutu cù un novu settore di liggi fundamentali è diritti civili chì sò stati introdotti, rimpiazzatu cusì l'Attu di l'America di u Nordu Britannicu di u 1867.

In i Stati Uniti, April hà vistu l'avvistamentu di a Florida da l'espluratori spagnolu Ponce De Leon chì a riclamava per a corona spagnola. U primu US Mint hè statu ancu stabilitu in Filadelfia da u Cungressu. Un altru avvenimentu impurtante da menziunà hè a firmazione di u Prugramma di Recuperazione Europeu, più cunnisciutu cum'è u Pianu Marshall, da u presidente Truman per frenà a diffusione di u cumunismu è aiutà à restaurà l'ecunumia europee chì avia pigliatu un colpu severu da a Secunna Guerra Munniali. I Stati Uniti anu ancu ratificatu u so 17th emenda chì richiede l'elezzione populari diretta di i senatori americani. April hà vistu ancu a fine di a Guerra Civile cum'è u General Lee si rende à u General Grant. L'esclavità hè stata abulita in Columbia in April 1862.

Parechji primi sò accaduti in aprile in tutta a storia. In l'aprili di u 1995, u ghjudice di a Corte Suprema Sandra Day O'Connor divintò a prima donna à preside a tribunale. A prima donna sindaca di i Stati Uniti hè statu ancu sceltu durante stu mese cù Susanna M. Salter diventendu u sindaco di Argania, Kansas. U primu sindaco afro-americanu di Chicago hè statu elettu cù Harold Washington chì riceve u 51 per centu di u votu. Dopu à una pausa di 1,500 anni, i primi Olimpiadi di l'era muderna sò stati in Grecia. Apollo 13 hè stata lanciata da Cape Kennedy. Un altru primu include u stabilimentu di a prima sucità abolizionista in America. U primu dizziunariu inglese americanu hè statu publicatu da Noah Webster intitulatu "Diccionariu Americanu di a Lingua Inglese". April era ancu u mese quandu a prima scola americana per i sordi hè stata fundata. A Biblioteca di u Cungressu hè stata creata u 24 d'aprile di u 1800.

Anniversari di persone famose in April - Marjolaine

3 d'aprile di u 1926: Gus Grissom, hè statu in u 1961 u sicondu astronauta americanu à esse mandatu in u spaziu. Hà fattu parte di a Forza Aria di i Stati Uniti è di a NASA. Hà avutu una carriera brillanti cum'è Pilotu di Combattente durante a Seconda Guerra Munniali è cum'è astronauta, ma sfurtunatamenti, hè mortu in u 2 durante un pre-lanciamentu per a missione Apollo 1967, in Florida.

15 aprile 1452 : Leonardo Da Vinci hè un artista talianu ben cunnisciutu per i so dipinti soprattuttu per Mona Lisa, L'Ultima Cena o per u so disegnu L'homme de Vitruve. Hè scrittu cum'è u fundatore di l'Altu Rinascimentu. Tuttavia, ùn era micca solu un pittore o un disegnatore, ma era ancu un scientist, ingegnere, scultore è architettu. Sè vo vulete ammirazione di u so travagliu, pudete truvà à Santa Maria delle Grazie in Milanu, à U Louvre in Parigi o à u Galleria Naziunale in Londra.

16 d'aprile di u 1889 : Charlie Chaplin avia più di una corda à u so arcu. Ùn era micca solu un attore, ma ancu un cineasta è un cumpusitore. Malgradu a so zitiddina chì hè stata cunsumata da a miseria è a difficultà, hà sappiutu fà ride u mondu dapoi parechje generazioni. I Tempi Moderni, U Gran Ducatu or City Lights sò i filmi chì anu toccu, fattu ridere, è fattu capì i spettatori i difetti di a sucità. I so roli senza parole anu un putere illimitatu di trasmette emozioni à l'audienza.

21 d'aprile di u 1926: Queen Elizabeth 2, a Regina di u Regnu Unitu celebra stu mese u so 95th anniversari. Regna nantu à u Regnu Unitu dapoi u 6th di ferraghju 1952. Hè u monarca britannicu più longevu è più longevu. Malgradu i critichi riguardanti a famiglia reale, hè una vera icona per u populu britannicu è per l'altri 14 regni di u Commonwealth.

25 aprile 1917 : Ella Fitzgerald, cunnisciuta cum'è a "First Lady of Song" o cum'è a "Queen of Jazz", hè una cantante di jazz americana. Più di 50 anni, era cunsiderata cum'è a più famosa cantante di jazz femminile in i Stati Uniti. Hà travagliatu ancu cù icone musicali, cum'è Franck Sinatra, Dizzy Gillespie è Benny Goodman. Duranti stu tempu, hà avutu affruntà assai discriminazioni per via di u so culore di a pelle, furtunatamente hà avutu u sustegnu di parechje celebrità. In u 1987, hà ricevutu da u presidente di i Stati Uniti, Ronald Reagan, a Medaglia Naziunale di l'Arti.

Alcune interessanti Interpretazione, Prughjetti Media, è Traduzioni sò finite in April

Aprile hè statu un mese eccitante! Avemu travagliatu in numerosi prughjetti per una miriade di cumpagnie, istituzioni educative, senza prufitti è studi legali per citarne alcuni.

L'attività di u nostru Dipartimentu di traduzzione cuntinueghja à cresce, in aprile rapprisentava circa 40% di a nostra attività ! Avemu furnitu numerose traduzioni chì trattanu sughjetti diversi è affascinanti.

Per esempiu, in tuttu d'aprile, avemu furnitu una traduzzione di documentu legale di 8,519 parole in tedesca, giapponese, spagnolu è olandese per unu di i gruppi di media americani più impurtanti, situatu in Los Angeles.

Inoltre, avemu spessu travagliatu in cullaburazione cù cumpagnie legale, per esempiu, stu mese avemu furnitu una traduzzione Braille per un documentu legale di tribunale.

Avemu ancu furnitu una grande traduzzione di documenti di 140K word in spagnolu per una Università statale influente, in relazione à i prublemi di bioterrorismu è di sicurità.  

Siccomu simu una sucietà certificata ISO 13485, furniscemu servizii di traduzzione medicale è dispositivi medichi. Infatti, in questu settore avemu traduttu in numerose lingue, cum'è danese, talianu, lettone, slovacco è norvegese, francese spagnolu, tedescu coreanu per citarne solu alcuni. Inoltre, avemu traduttu una guida d'utilizatore per u trattamentu di u cori per una impurtante cumpagnia americana specializata in e malatie vascular. Avemu ancu traduttu un documentu d'eserciziu PT da l'inglese à u spagnolu, u portughese è u criolu per una cumpagnia di dispositivi medichi specializata in u trattamentu di u cancer. Inoltre, avemu furnitu traduzioni certificate per una grande sucietà ortopedica, in lingue europee cum'è tedesca, talianu, francese, spagnolu è portoghese.

lu Dipartimentu di i Media Services hè statu occupatu ancu durante u mese d'aprile ! Avemu travagliatu cù un uffiziu legale assai influente di Los Angeles per una trascrizione video certificata di 30 minuti da l'inglese à u cinese simplificatu per una prova.

Avemu furnitu una trascrizione di 96 video da l'italianu à l'inglese per una sucietà di cosmetica di lussu italiana. Avemu mandatu un totale di 436 minuti di trascrizione video per scopi educativi per una di e migliori accademie dentali di Los Angeles.

U nostru Dipartimentu di interpretazione hè statu veramente attivu ancu in April, è simu cusì cuntenti di vede chì u numeru di interpretazione in situ aumenta ogni mese! Avemu furnitu una cunferenza di interpretazione in situ di 2 ghjorni per una cumpagnia di cusmetichi assai cunnisciuta chì hè stabilita in più di 100 paesi in u mondu. Avemu ancu furnitu una cunferenza in situ in spagnolu, francese UE è ASL. Avemu ancu furnitu una larga varietà di attrezzature per eventi in situ. Stu equipamentu include cabine di tavulinu, cabine piene, equipaghji portatili per citarne solu alcuni. Recentemente avemu furnitu l'equipaggiu per una sucietà americana impurtante chì cuncepimentu, pruduce è furnisce divertimentu persunalizatu. Avemu ancu furnitu una interpretazione spagnola più di 5 ghjorni sanu per un attellu per una urganizazione di u sindicatu di l'America di u Nordu.

Avemu furnitu 2-ghjornu di interpretazione remota di a Lingua di i Signi Americana per una cunferenza APAC per una cumpagnia chì hè dedicata à l'urganizazione di cunferenze per i sordi o parzialmente sordi.

In più, avemu furnitu ancu una deposizione armena interpretante per una corporazione legale prufessiunale chì furnisce servizii legali persunalizati.

AML-Global resiste à a prova di u tempu in furnisce servizii di traduzzione, interpretazione, trascrizione è media à l'industria privata, u guvernu à tutti i livelli, l'urganisazioni educative è senza prufittu. I nostri millaie di linguisti in u mondu è squadre di prufessiunali dedicati sò pronti à serve.

Chjamateci avà: 1-800-951-5020, mail à email translation@alsglobal.net Per più infurmazione, visitate u nostru situ web https://www.alsglobal.net o per una citazione vai à http://alsglobal.net/quick-quote.php è rispundemu subitu.

ACCETTAMU TUTTE CARTE DI CREDITU MAJOR

Quotazione Rapida